Menu
Język: English version Wersja polska

Podstawowa pomoc techniczna

Podstawowa pomoc jest dostępna bezpłatnie dla wszystkich klientów posiadających aktualną wersje programu (12 miesięcy od zakupu programu lub aktualizacji). Wsparcie dostępne jest przez pocztę elektroniczną oraz bezpośrednio z poziomu programu LoMag, w którym dodana została specjalna funkcja powiadamiająca autorów programu w przypadku wystąpienia jakiegokolwiek problemu podczas działania programu. Pomoc udzielana jest zwykle w ciągu kilku godzin w dni robocze, w szczególnych przypadkach czas może się wydłużyć do 2 dni roboczych. Wsparcie techniczne obejmuje następujące aspekty:

  • Informacje dotyczące wymagań sprzętowych, programowych i pracy w sieci.
  • Informacje w zakresie technicznej konfiguracji programu oraz bazy danych.
  • Zakres funkcjonalności programu, dopasowanie ustawień do specyfiki działalności.
  • Odzyskanie klucza aktywacyjnego do programu w przypadku zagubienia lub awarii.
  • Komunikaty i błędy zgłaszane przez program.

Podstawowa pomoc techniczna nie obejmuje:

Aby sprawnie obsłużyć Państwa zgłoszenie prosimy o przygotowanie następujących informacji:

  • Aktualnie zainstalowana wersja programu LoMag - można sprawdzić w menu "Pomoc" / "O programie".
  • System operacyjny, na którym zainstalowany jest program LoMag (np. Windows 7 wersja 64 bitowa). Aby sprawdzić wybierz prawym przyciskiem "właściwości" na ikonie "Mój komputer".
  • Szczegółowy opis oraz zrzuty ekranu. Aby wykonać zrzut ekranu należy nacisnąć klawisz "Prt Scr" w programie LoMag i wkleić do listu e-mail (ctrl+V) lub w dokumencie Word naciskamy (ctrl+V) i dodajemy opis.

Pełna pomoc techniczno-wdrożeniowa.

W trosce o najwyższą jakość usług oferujemy odpłatnie pełną pomoc, która obejmuje również następujące elementy:

  • Konsultacje telefoniczne w godzinach 10:00 - 16:00 w dni robocze.
  • Pomoc zdalna (przejęcie kontroli nad pulpitem klienta przez Internet).
  • Analiza bazy danych klienta.
  • Pomoc w obsłudze i wdrożeniu programu.
  • Instalacja i konfiguracja SQL Server 2005

Pełna pomoc techniczna nie obejmuje:

  • Konfiguracji urządzeń zewnętrznych (np. drukarek), sieci lokalnych i rozległych.

Roczny koszt pełnej pomocy techniczno-wdrożeniowej to 250 zł netto. Łączny czas poświęcony na pomoc jest ograniczony do 3 godzin w ciągu roku. Niewykorzystane godziny nie przechodzą na następny rok.

ZAKUP PEŁNEJ POMOCY